Bestanden opslaan in WATCH
Gepost op: 29-06-2016 om 16:01
U kunt in WATCH ook externe bestanden zoals gespreksverslagen, inkoopfacturen of contracten toevoegen (vanaf versie 5.1.2). Hiervoor gebruikt u het kenmerkenveld.
Bestanden importeren
U kunt in WATCH alle gewenste informatie registeren. Dat geldt ook voor informatie in externe bestanden zoals gespreksverslagen, inkoopfacturen of contracten. U voegt deze gemakkelijk toe door middel van een kenmerkenveld.
Bestandskenmerk aanmaken
Voor het toevoegen van bestanden, maakt u eerst een nieuw kenmerk aan (via beheer extra -> kenmerken). Hiermee bepaalt u waar uw medewerkers welke bestanden toe kunnen voegen. Bij het aanmaken, kunt u het kenmerk bijvoorbeeld koppelen aan: geschreven uren, projecten, projectonderdelen, medewerkers, relaties, contactpersonen en facturen. Ook kunt u aangeven of er één of meerdere bestanden toegevoegd kunnen worden aan het nieuwe kenmerk.
Bestanden toevoegen
Vanaf het moment dat u het kenmerk heeft aangemaakt, kunnen uw medewerkers bij de betreffende data de bestanden toevoegen. Als u bijvoorbeeld een kenmerk heeft aangemaakt voor het toevoegen van contracten voor de inhuur van externen aan projecten, dan komt bij het aanmaken van het project het tabblad ‘kenmerk’ beschikbaar. In dit tabblad kan het betreffende bestand worden geüpload via een druk op de knop.
Abonnement
Wilt u gebruik maken van deze mogelijkheid, dan heeft u minimaal versie 5.1.2 nodig. Beschikt u nog niet over deze versie? Dien dan hiervoor een verzoek in via de supportwebsite. Binnen uw licentie heeft u 5 GB aan ruimte voor de opslag van bestanden tot uw beschikking. Heeft u meer ruimte nodig, dan brengen wij hiervoor 1 euro per GB per maand in rekening.
Meer nieuws in het nieuws overzicht terug naar vorige scherm